Menu
  • Levering met eigen logistiek wanneer het u uitkomt
  • Voorraadartikelen de volgende werkdag geleverd
  • Zonder bezorgkosten ophalen in Middenmeer

Algemene voorwaarden

Voor eindgebruikers
Voor bedrijven

Algemene Verkoopvoorwaarden voor Eindgebruikers

Dit zijn de algemene voorwaarden waaronder wij, Dakvenster.com B.V (hierna onder meer te noemen: "Dakvenster", "wij" en "ons"), uw bestellingen van producten bij deze onlinewinkel verwerken en aanvaarden.

Deze algemene voorwaarden zijn bindend en dienen zorgvuldig te worden gelezen; met name de bepalingen betreffende prijzen, leveringsvoorwaarden, aansprakelijkheid, herroepings-/ontbindingsrecht en gevolgen van herroeping/ontbinding.

Als u vragen of opmerkingen heeft over deze algemene voorwaarden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Indien u een bestelling wilt plaatsen, neem dan deze algemene voorwaarden door en vink het vakje aan om te bevestigen dat u ermee akkoord gaat. Wanneer u zich registreert op "Behind Login", wordt eerst uw e-mailadres gevalideerd, voordat u verder kunt gaan met de registratie.

Artikel 1 - Identiteit van het bedrijf

Dakvenster is een bedrijf dat is geregistreerd in Nederland gevestigd te Zwaag, Nederland, met adres Agriport 139, 1775 TA Middenmeer, Nederland en ingeschreven in het handelsregister van de Nederlandse Kamer van Koophandel onder nummer 52573443 en btw-nummer NL850506025B01.

Onze contactgegevens zijn: e-mailadres: info@dakvenster.com, telefoonnummer: +31 227  801 970, openingstijden: maandag tot vrijdag, 09.00 - 15.00 uur.

Artikel 2 - De overeenkomst

Een overeenkomst tussen u en ons is alleen geldig als u ten minste 18 jaar oud bent. Dit houdt in dat wij geen enkele verplichting jegens u hebben indien u nog geen 18 jaar bent. Dit geldt ongeacht of wij u een orderbevestiging sturen. Door een bestelling te plaatsen, bevestigt u dat u ten minste 18 jaar bent.

Als u ervoor kiest om een account op onze site aan te maken, valideren we eerst uw e-mailadres, voordat u het registratieproces kunt voltooien.

Wij kunnen uw bestelling accepteren en verwerken, ongeacht waar u zich bevindt. Meer informatie is te vinden onder "Artikel 6 - Levering van de producten" en "Artikel 8 - Internationale leveringen".

Door uw bestelling te plaatsen, gaat u akkoord met het volgende:

  • Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op uw bestelling en maken deel uit van de overeenkomst tussen u en ons.
  • De vermelde prijzen en kosten in deze onlinewinkel zijn door u bevestigd tijdens het bestelproces.
  • Wij kunnen gegevens aangaande uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres vastleggen ten behoeve van de afhandeling van uw bestelling. Zie ons Privacy- en cookiebeleid voor meer informatie.
  • Wij kunnen uw creditcard-, betaalpas- of bankgegevens doorgeven ten behoeve van de afhandeling van uw bestellingen en retouren.

Artikel 3 - Hoe weet ik of mijn bestelling is ontvangen?

Nadat uw bestelling is ontvangen, sturen wij u per e-mail een bericht om u te laten weten dat uw bestelling is ontvangen. Nadat wij onze voorraden hebben gecontroleerd en kunnen bevestigen dat wij de door u verzochte bestelling kunnen uitvoeren, sturen wij u per e-mail een orderbevestiging. Wanneer u onze orderbevestiging heeft ontvangen, komt er tussen u en ons een wettelijk bindende overeenkomst tot stand. De overeenkomst geldt echter onder voorbehoud van goedkeuring van uw creditcard of betaalpas of andere betaalwijze (zie hierna onder "Artikel 5 - Hoe kan ik betalen?"). Indien uw creditcard, betaalpas of andere betaalwijze niet wordt goedgekeurd, is er geen sprake van een overeenkomst en rust op ons geen verplichting jegens u. Neem contact met ons op indien u niet binnen een werkdag een orderbevestiging ontvangt. Wij proberen uw bestelling zo spoedig mogelijk te verwerken, maar zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen die worden veroorzaakt door problemen met of fouten in elektronische communicatiesystemen waarop wij geen invloed hebben.

Artikel 4 - Wat is de prijs van de producten?

De aankoopprijs is de prijs die geldt op het moment dat u uw bestelling plaatst. De prijs van de door u bestelde producten, de eventuele verzendkosten en het totaalbedrag van uw aankoop worden gedurende het bestelproces en in de orderbevestiging aan u bevestigd. De prijs is inclusief de eventueel toepasselijke btw. Let op: indien wij een evidente fout (een ‘kennelijke vergissing’) hebben gemaakt in de prijsstelling van producten op de website, dan zijn wij niet gebonden aan die onjuiste prijs.

Artikel 5 - Hoe kan ik betalen?

U betaalt bij aflevering aan onze chauffeur. Betaling kan contant of per mobiele PIN.

U kunt ook betalen met VISA, Mastercard, iDeal, Klarna of PayPal. Als u met een creditcard of betaalpas betaalt, wordt u gevraagd om de naam en het nummer op uw creditcard of betaalpas, de vervaldatum en, indien van toepassing, het uitgiftenummer en de driecijferige veiligheidscode op te geven. Deze informatie wordt via een sterk versleutelde verbinding rechtstreeks aan de bank verzonden om de geldigheid van uw creditcard of betaalpas te verifiëren. Zodra uw kaart is goedgekeurd door de bank, of in het geval van een betaling via iDEAL, PayPal, zodra we de betaling op onze rekening hebben ontvangen, sturen we u een orderbevestiging per e-mail. Het bedrag wordt pas van uw creditcard of betaalpas afgeschreven op de datum waarop uw bestelling door ons wordt verzonden. Als u met iDEAL of PayPal betaalt, sturen wij een bevestiging zodra iDEAL of PayPal de betaling aan ons bevestigt.

Klarna bank: Om u de betaalmethoden van Klarna aan te bieden, kunnen we bij het afrekenen uw persoonlijke gegevens in de vorm van contact- en bestelgegevens doorgeven aan Klarna, zodat Klarna kan beoordelen of u in aanmerking komt voor hun betaalmethoden en om die betaalmethoden aan te passen voor u. Uw overgedragen persoonlijke gegevens worden verwerkt in overeenstemming met Klarna's eigen privacyverklaring.

Veelgestelde vragen van Klarna

Artikel 6 - Levering van de producten

Wij nemen uw bestelling zo spoedig mogelijk in behandeling. Op onze orderbevestiging wordt de geschatte levertijd vermeld. Wij hebben de wettelijke plicht om de producten binnen 30 dagen na bevestiging van uw bestelling naar u te verzenden, maar we streven ernaar de producten eerder te verzenden.

Uw bestelling wordt geleverd op de wijze die is vermeld op onze orderbevestiging. Afhalen van uw bestelling uit ons magazijn is alleen mogelijk op afspraak. Kiest u ervoor om een product af te halen dat op voorraad is, dan ontvangt u automatisch een bevestiging met een afhaaldatum. Mocht u het product op een andere datum willen afhalen, neem dan eerst contact op met onze klantenservice.

Als de levering van onze producten is vertraagd door een gebeurtenis buiten onze macht, dan nemen we zo snel mogelijk contact met u op, uiterlijk 30 dagen nadat de bestelling is bevestigd. In geval van vertraging nemen we maatregelen om de gevolgen van de vertraging zoveel mogelijk te beperken. Zo lang wij dit doen zijn we niet aansprakelijk voor vertragingen die het gevolg zijn van die gebeurtenis, maar als er een risico is op een substantiële vertraging, kunt u contact met ons opnemen om de overeenkomst te ontbinden en restitutie te ontvangen voor eventuele betaalde, maar niet ontvangen producten. Als u het contract opzegt in verband met een vertraging, storten we het betaalde bedrag terug.

Wij zijn ervoor verantwoordelijk u een product te leveren dat aan de overeenkomst beantwoordt en het risico gaat niet eerder op u over dan nadat het product is geleverd.

Artikel 7 - Bezorgkosten

Afhankelijk van het afleveradres worden bezorgkosten in rekening gebracht. De bezorgopties en verschillende kosten zijn zichtbaar op de site als onderdeel van het bestelproces.

Artikel 8 - Internationale leveringen

Behalve in Nederland levert ons bedrijf ook in Duitsland, België, Frankrijk (uitgezonderd postcodes die beginnen met 971, 972, 973, 974, 975, 976, 977, 978, 984, 986, 987, 988 en 989) en Oostenrijk. Als u een product op deze website wilt kopen en wilt laten bezorgen in Duitsland, België, Frankrijk of Oostenrijk, wordt een internationale bezorgtoeslag bovenop de toepasselijke bezorgkosten in rekening gebracht. Houdt u er ook rekening mee dat de levertijd langer kan zijn. Als u een bezorging buiten Nederland aanvraagt, verzoeken we u contact met ons op te nemen via het contactformulier van de klantenservice voordat u een bestemming plaatst om informatie te ontvangen over de toepasselijke bezorgkosten en de internationale bezorgtoeslag.

Het kan zijn dat we verplicht zijn de plaatselijke btw in rekening te brengen van het land waar de producten naar toe worden verzonden.

Voor internationale leveringen geldt hetzelfde retourbeleid als voor binnenlandse leveringen in Nederland. De producten moeten worden geretourneerd naar ons magazijn op het volgende adres: Agriport 139, 1775 TA Middenmeer, Nederland.

Artikel 9 - Garantie

We garanderen dat de producten voldoen aan de overeenkomst en vrij van gebreken worden vervaardigd en geleverd. Wij blijven aansprakelijk voor gebreken binnen de door dwingend recht gestelde termijn.

Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor verkleuring van niet-zichtbare delen, kleurverandering en verbleking veroorzaakt door de zon/condensatie/zure regen/zoute spatten of andere omstandigheden met corroderend effect of die het materiaal aantasten, verkleuring of achteruitgang van het hout als gevolg van het niet ten minste eenmaal in de twee jaar schuren en opnieuw lakken van het hout, knoesten in het hout, natuurlijke kleurvariaties van zowel het hout als het aluminium en staal alsmede lichte onvolmaaktheden - met inbegrip van kleurvariaties in het raam - die het zicht of andere vergelijkbare aspecten niet wezenlijk aantasten, ongeacht of deze als onvolkomenheden kunnen worden aangemerkt. Verder aanvaarden wij geen aansprakelijkheid voor gebreken of schade die direct of indirect gevolg zijn van: a) foutieve installatie, dat wil zeggen installatie uitgevoerd in strijd met de inbouwinstructies of (bij gebreke van dergelijke instructies) in strijd met goed vakmanschap, b) installatie buiten de aanbevolen installatiegebieden, c) foutieve bediening of verkeerd gebruik, d) veronachtzaming van onderhoud volgens de instructies in de gebruiksaanwijzing of (bij afwezigheid van dergelijke instructies) veronachtzaming van normaal onderhoud, e) gebruik van niet-compatibele vervangingsonderdelen of accessoires (bijvoorbeeld voedingseenheid), f) transport of enige andere vorm van behandeling, g) aanpassingen aan het product, h) overmacht, i) andere gebreken of schade die niet te wijten zijn aan materiaal-, productie- of constructiefouten, waarbij de voorgaande opsomming niet uitputtend is.

Verder zijn de voorwaarden voor de aanvullende garanties, beschreven in de afzonderlijke garanties van VELUX, Altaterra en LuxTra van toepassing, deze zijn beschikbaar op onze homepage. De voorwaarden van deze garanties en het land waarin u zich bevindt, hebben op geen enkele wijze invloed op uw wettelijke rechten.

Artikel 10 - Recht van ontbinding - defecte of verkeerd omschreven producten

Indien een aan u geleverd product gebreken vertoont, dient u dit zonder onnodige vertraging aan ons te melden. Om uw bestelling te kunnen identificeren, verzoeken wij u de volgende informatie te verstrekken wanneer u uw recht van ontbinding uitoefent:

  • Nummer van de orderbevestiging
  • Uw naam en contactgegevens (adres, telefoonnummer en e-mailadres)
  • Gegevens van het product of de producten ten aanzien waarvan u de overeenkomst wenst te ontbinden

U hebt recht op gratis vervanging van het defecte product of op ontvangst van de vervangingsonderdelen die nodig zijn om het defecte product te repareren. We zijn te allen tijde gerechtigd een gebrekkig product te vervangen, tenzij dit voor u tot onevenredige kosten zou leiden.

Als blijkt dat wij niet aansprakelijk zijn voor het vermeende gebrek aan de producten, behouden we ons het recht voor onze kosten voor inspectie en onderhoud van het product aan u in rekening te brengen.

Ongeacht de zojuist genoemde oplossingen geldt dat u, indien een aan u geleverd product gebreken vertoont of niet overeenkomt met de beschrijving ervan, het recht hebt de overeenkomst te ontbinden binnen de termijn die is beschreven onder "Artikel 12 - Herroepingsrecht" hieronder en een volledige restitutie te ontvangen.

Artikel 11 - Gevolgen van ontbinding - defecte of verkeerd omschreven producten

Indien u de overeenkomst ontbindt (bijvoorbeeld omdat de geleverde producten gebreken vertonen of verkeerd zijn omschreven) en vraagt om restitutie van de aankoopprijs, storten wij alle van u ontvangen betalingen terug, inclusief de verzendkosten, zelfs als u voor een andere verzendmethode heeft gekozen dan de door ons aangeboden voordeligste standaardverzending. Wij voeren de terugbetaling zonder onnodige vertraging uit, maar uiterlijk:

  1. veertien (14) dagen na de dag waarop wij geleverde producten van u hebben terugontvangen, of
  2. (indien dit eerder is) veertien (14) dagen na de dag waarop u heeft aangetoond dat u de producten aan ons heeft geretourneerd, of
  3. (indien er geen producten zijn geleverd) veertien (14) dagen na de dag waarop wij over uw besluit tot ontbinding van de overeenkomst zijn geïnformeerd.

Wij voeren de terugbetaling via dezelfde betalingsmethode uit als de betalingsmethode die u voor de oorspronkelijke transactie hebt gebruikt, tenzij nadrukkelijk anders met u is overeengekomen. In geen geval zijn voor u aan deze terugbetaling kosten verbonden.

Als u de overeenkomst ontbindt omdat de aan u geleverde producten gebreken vertonen of niet correct zijn omschreven, organiseren en betalen wij de retournering van de defecte of onjuiste producten naar ons magazijn.

In alle gevallen bent u aansprakelijk voor een eventuele waardevermindering van de producten die wordt veroorzaakt doordat de producten op een andere wijze zijn behandeld dan noodzakelijk is om de aard, de kenmerken en de werking ervan vast te stellen. We zullen een dergelijke verminderde waarde bepalen zoals hieronder beschreven onder "Artikel 14 - Onze vaststelling van een eventuele verminderde waarde van de producten".

Artikel 12 - Herroepingsrecht - zonder opgaaf van redenen

U heeft het wettelijk recht om de overeenkomst binnen veertien (14) dagen zonder opgave van redenen te ontbinden; www.dakvenster.com geeft u echter - uit welwillendheid - in totaal zestig (60) dagen de tijd om de overeenkomst te ontbinden.

De ontbindingstermijn loopt af zestig (60) dagen na de dag waarop u (of iemand die door u wordt aangewezen) de door u bestelde producten ontvangt of - indien de overeenkomst betrekking heeft op meerdere producten die in één bestelling door u zijn besteld en afzonderlijk door ons zijn geleverd - zestig (60) dagen na de dag waarop u (of iemand die door u wordt aangewezen) het laatste product ontvangt.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te ontbinden door een ondubbelzinnige verklaring van dit voornemen per e-mail te versturen naar info@dakvenster.com.

Om uw bestelling te kunnen identificeren, verzoeken wij u de volgende informatie te verstrekken wanneer u uw recht op ontbinding uitoefent:

  • Nummer van de orderbevestiging
  • Uw naam en contactgegevens (adres, telefoonnummer en e-mailadres)
  • Gegevens van het product of de producten ten aanzien waarvan u de overeenkomst wenst te ontbinden

Om aan de ontbindingstermijn te voldoen (d.w.z. dat u uw recht tot ontbinding van de overeenkomst zonder opgave van redenen uitoefent), hoeft u ons slechts voordat deze termijn afloopt uw kennisgeving te sturen, waarin u ons laat weten dat u uw recht op ontbinding uitoefent. U ontvangt van ons een e-mail waarin wordt bevestigd dat u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht.

Artikel 13 - Gevolgen van ontbinding - zonder opgaaf van redenen

Indien u gebruikmaakt van uw recht tot ontbinding van de overeenkomst zonder opgave van redenen, restitueren wij aan u alle van u ontvangen betalingen, met inbegrip van de verzendkosten; met dien verstande dat wij (i) extra bezorgkosten die voortvloeien uit uw keuze voor een andere bezorgwijze dan de goedkoopste standaard bezorgwijze die door ons wordt aangeboden niet restitueren, en (ii) eventueel waardeverlies van het geretourneerde product in mindering brengen. Wij voeren de terugbetaling zonder onnodige vertraging uit, maar uiterlijk:

  1. veertien (14) dagen na de dag waarop wij geleverde producten van u hebben terugontvangen, of
  2. (indien dit eerder is) veertien (14) dagen na de dag waarop u heeft aangetoond dat u de producten aan ons heeft geretourneerd, of
  3. (indien er geen producten zijn geleverd) veertien (14) dagen na de dag waarop we zijn geïnformeerd dat u de overeenkomst wilt ontbinden.

Wij voeren de terugbetaling via dezelfde betalingsmethode uit als de betalingsmethode die u voor de oorspronkelijke transactie hebt gebruikt, tenzij nadrukkelijk anders met u is overeengekomen. In geen geval zijn voor u aan deze terugbetaling kosten verbonden.

Indien u gebruikmaakt van uw recht tot ontbinding van de overeenkomst zonder opgave van redenen, dient u het product terug te sturen naar ons magazijn op het adres Agriport 139, 1775 TA Middenmeer, Nederland en de kosten van een dergelijke retourzending te dragen. Indien u wenst dat wij het product bij u afhalen, doen wij dat tegen betaling van ophaalkosten die afhankelijk zijn van het ophaaladres. In alle gevallen bent u aansprakelijk voor een eventuele waardevermindering van de producten die wordt veroorzaakt doordat de producten op een andere wijze zijn behandeld dan noodzakelijk is om de aard, de kenmerken en de werking ervan vast te stellen. Wij stellen deze waardevermindering vast zoals hierna wordt beschreven.

Indien u de overeenkomst ontbindt op materiële gronden die u het recht geven de overeenkomst op te zeggen overeenkomstig het toepasselijk recht, nadat de producten naar u zijn verzonden of nadat u ze hebt ontvangen, regelen en bekostigen wij de retourzending. Voor informatie over de retourprocedure kunt u contact met ons opnemen via een e-mail naar info@dakvenster.com.

Artikel 14 - Onze vaststelling van een eventuele waardevermindering van de producten

Om de aard, de kenmerken en de werking van de producten vast te stellen, mag u de producten hanteren en inspecteren, echter op voorwaarde dat u dit doet (i) met de nodige zorgvuldigheid en (ii) op dezelfde manier als gewoonlijk in een winkel is toegestaan. Indien de producten intensiever worden gehanteerd of geïnspecteerd, kan dit tot een waardevermindering van de producten leiden; wij zijn gerechtigd deze waardevermindering in mindering te brengen op de door ons uitgevoerde terugbetaling van de van u ontvangen betaling, of de waardevermindering bij u in rekening te brengen. Waardeverminderingen worden per geval vastgesteld. Tijdens het hanteren en inspecteren van de producten zoals hiervoor beschreven, mag u de doos openen en de stoffen en kleuren van de producten met de nodige zorgvuldigheid inspecteren, mits de doos wordt geopend zonder deze te beschadigen. Indien de doos is beschadigd, wordt dit gezien als een waardevermindering van de producten. Ook bij installatie van de producten bestaat er een gerede kans op een waardevermindering van de producten. Wij wijzen u erop dat u, zolang de producten in uw bezit zijn en totdat ze aan ons zijn geretourneerd, verantwoordelijk bent voor de producten en aansprakelijk bent voor eventuele schade daaraan.

Artikel 15 - Toepasselijk recht en forum

Overeenkomsten die door deze online winkel zijn afgesloten, zijn onderhevig aan het Nederlands recht; de Nederlandse rechtbanken hebben jurisdictie over alle geschillen of vorderingen voortvloeiend uit de overeenkomsten die via deze online winkel zijn gesloten.

Artikel 16 - Klachtenprocedure

Als u een klacht wilt indienen over de bestelprocedure, de levering, de producten of de communicatie, dan kunt u dit doen door zo snel mogelijk een e-mail te sturen naar info@dakvenster.com met een volledige en duidelijke omschrijving. Wij zullen ons uiterste best doen om tot een minnelijke schikking te komen.

We zullen uw klacht binnen veertien (14) dagen na ontvangst beantwoorden. Als we een langere verwerkingstijd verwachten, zullen we nog steeds binnen veertien (14) dagen antwoorden, de ontvangst bevestigen en aangeven wanneer u een volledig antwoord kunt verwachten.

Als de klacht niet binnen vier (4) weken wordt opgelost, wordt de klacht een geschil dat valt onder de regeling voor geschillenbeslechting, zoals hieronder bepaald.

Artikel 17 - Geschillenbeslechting

Indien u een klacht over uw onlineaankoop wilt indienen, kunt u gebruikmaken van het portaal Onlinegeschillenbeslechting van de Europese Commissie. Klik op deze link om uw klacht in te dienen: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/

Algemene Verkoopvoorwaarden voor Bedrijven

Dit zijn de algemene voorwaarden waaronder wij, Dakvenster.com B.V (hierna onder meer te noemen: "Dakvenster", "wij" en "ons"), uw bestellingen van producten bij deze onlinewinkel verwerken en aanvaarden.

Deze algemene voorwaarden zijn bindend en dienen zorgvuldig te worden gelezen; met name de bepalingen betreffende prijzen, leveringsvoorwaarden, aansprakelijkheid, herroepings-/ontbindingsrecht en gevolgen van herroeping/ontbinding.

Als u vragen of opmerkingen heeft over deze algemene voorwaarden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Indien u een bestelling wilt plaatsen, neem dan deze algemene voorwaarden door en vink het vakje aan om te bevestigen dat u ermee akkoord gaat. Wanneer u zich registreert op "Behind Login", wordt eerst uw e-mailadres gevalideerd, voordat u verder kunt gaan met de registratie.

Artikel 1 - Identiteit van het bedrijf

Dakvenster is een bedrijf dat is geregistreerd in Nederland gevestigd te Zwaag, Nederland, met adres Agriport 139, 1775 TA Middenmeer, Nederland en ingeschreven in het handelsregister van de Nederlandse Kamer van Koophandel onder nummer 52573443 en btw-nummer NL850506025B01.

Onze contactgegevens zijn: e-mailadres: info@dakvenster.com, telefoonnummer: +31 227  801 970 , openingstijden: maandag tot vrijdag, 08.00 - 17.00 uur.

Artikel 2 - De overeenkomst

Een overeenkomst tussen u en ons kan alleen worden aangegaan als u ons een geldig btw-nummer verstrekt. Bij registratie vragen we u ook om uw bedrijfsregistratiedocument te uploaden zodat we het btw-nummer kunnen valideren.

Een overeenkomst tussen u en ons is alleen geldig als u ten minste 18 jaar oud bent. Dit houdt in dat wij geen enkele verplichting jegens u hebben indien u nog geen 18 jaar bent. Dit geldt ongeacht of wij u een orderbevestiging sturen. Door een bestelling te plaatsen, bevestigt u dat u ten minste 18 jaar bent.

Als u ervoor kiest om een account op onze site aan te maken, valideren we eerst uw e-mailadres, voordat u het registratieproces kunt voltooien.

Wij kunnen uw bestelling accepteren en verwerken, ongeacht waar u zich bevindt. Bij het plaatsen van uw bestelling moet u echter een adres opgeven voor levering van de producten in Nederland, Duitsland, België, Oostenrijk of Frankrijk (uitgezonderd postcodes die beginnen met 971, 972, 973, 974, 975, 976, 977, 978, 984, 986, 987, 988 en 989). We zijn niet verplicht om producten te leveren op een adres buiten Nederland, Duitsland, België, Oostenrijk en Frankrijk. Wij voldoen alleen aan alle verplichtingen als we de juiste gegevens van u hebben ontvangen. Door uw bestelling te plaatsen, gaat u akkoord met het volgende:

  • Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op uw bestelling en maken deel uit van de overeenkomst tussen u en ons.
  • De vermelde prijzen en kosten in deze onlinewinkel zijn door u bevestigd tijdens het bestelproces.
  • Wij kunnen gegevens aangaande uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres vastleggen ten behoeve van de afhandeling van uw bestelling. Zie ons Privacybeleid voor meer informatie.
  • Wij kunnen gegevens met betrekking tot uw creditcard of betaalpas doorgeven ten behoeve van de afhandeling van uw bestellingen, retouren of kortingen.
  • We maken een accountpagina voor uw bedrijf aan, zodat u een overzicht van uw bestellingen hebt en hier bij assistentie aan kunt refereren.

Artikel 3 - Hoe weet ik of mijn bestelling is ontvangen?

Nadat uw bestelling is ontvangen, sturen wij u per e-mail een bericht om u te laten weten dat uw bestelling is ontvangen. Nadat wij onze voorraden hebben gecontroleerd en kunnen bevestigen dat wij de door u verzochte bestelling kunnen uitvoeren, sturen wij u per e-mail een orderbevestiging. Wanneer u onze orderbevestiging heeft ontvangen, komt er tussen u en ons een wettelijk bindende overeenkomst tot stand. De overeenkomst geldt echter onder voorbehoud van goedkeuring van uw creditcard of betaalpas of andere betaalwijze (zie hierna onder "Artikel 5 - Hoe kan ik betalen?"). Indien uw creditcard, betaalpas of andere betaalwijze niet wordt goedgekeurd, is er geen sprake van een overeenkomst en rust op ons geen verplichting jegens u. Neem contact met ons op indien u niet binnen een werkdag een orderbevestiging ontvangt. Wij proberen uw bestelling zo spoedig mogelijk te verwerken, maar zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen die worden veroorzaakt door problemen met of fouten in elektronische communicatiesystemen waarop wij geen invloed hebben.

Artikel 4 - Wat is de prijs van de producten?

De aankoopprijs is de prijs die geldt op het moment dat u uw bestelling plaatst. De prijs van de door u bestelde producten, de eventuele verzendkosten en het totaalbedrag van uw aankoop worden gedurende het bestelproces en in de orderbevestiging aan u bevestigd. De prijs is inclusief de eventueel toepasselijke btw. Let op: indien wij een evidente fout (een ‘kennelijke vergissing’) hebben gemaakt in de prijsstelling van producten op de website, dan zijn wij niet gebonden aan die onjuiste prijs.

Artikel 5 - Hoe kan ik betalen?

U kunt betalen met VISA. U kunt ook betalen via iDEAL, PayPal of bankoverschrijving. Als u met een creditcard of betaalpas betaalt, wordt u gevraagd om de naam en het nummer op uw creditcard of betaalpas, de vervaldatum en, indien van toepassing, het uitgiftenummer en de driecijferige veiligheidscode op te geven. Deze informatie wordt via een sterk versleutelde verbinding rechtstreeks aan de bank verzonden om de geldigheid van uw creditcard of betaalpas te verifiëren. Zodra uw kaart is goedgekeurd door de bank, of in het geval van een betaling via iDEAL, PayPal of bankoverschrijving, zodra we de betaling op onze rekening hebben ontvangen, sturen we u een orderbevestiging per e-mail. Direct na de betaling wordt het bedrag afgeschreven van je creditcard of betaalpas. Als u via een bankoverschrijving betaalt, wordt de levering vrijgegeven zodra de betalingen op onze rekening verschijnen. Als u met iDEAL of PayPal betaalt, sturen wij een bevestiging zodra iDEAL of PayPal de betaling aan ons bevestigt.

Artikel 6 - Levering van de producten

Wij nemen uw bestelling zo spoedig mogelijk in behandeling. Op onze orderbevestiging wordt de geschatte levertijd vermeld. Wij hebben de wettelijke plicht om de producten binnen 30 dagen na bevestiging van uw bestelling naar u te verzenden, maar we streven ernaar de producten eerder te verzenden.

Uw bestelling wordt geleverd op de wijze die is vermeld op onze orderbevestiging. Afhalen van uw bestelling uit ons magazijn is alleen mogelijk op afspraak. Kiest u ervoor om een product af te halen dat op voorraad is, dan ontvangt u automatisch een bevestiging met een afhaaldatum. Mocht u het product op een andere datum willen afhalen, neem dan eerst contact op met onze klantenservice.

Als de levering van onze producten is vertraagd door een gebeurtenis buiten onze macht, dan nemen we zo snel mogelijk contact met u op, uiterlijk 30 dagen nadat de bestelling is bevestigd. In geval van vertraging nemen we maatregelen om de gevolgen van de vertraging zoveel mogelijk te beperken. Zo lang wij dit doen zijn we niet aansprakelijk voor vertragingen die het gevolg zijn van die gebeurtenis, maar als er een risico is op een substantiële vertraging, kunt u contact met ons opnemen om de overeenkomst te ontbinden en restitutie te ontvangen voor eventuele betaalde, maar niet ontvangen producten.

Bij een vertraging in de levering van meer dan tien (10) werkdagen die voor u aanzienlijk ongemak veroorzaakt, kunt u verzoeken om levering met en een nieuwe leverdatum die niet minder dan vijf (5) werkdagen bedraagt vanaf de datum van de kennisgeving. U kunt er in dit geval ook voor kiezen om uw bestelling te ontbinden. Als we niet kunnen leveren op het nieuwe afgesproken tijdstip en de vertraging/niet-levering het gevolg is van opzet of grove nalatigheid aan onze kant, heeft u recht op vergoeding van bewezen schade die een direct gevolg is van de vertraging/niet-levering, tot maximaal het bedrag van de aankoopprijs. Op het moment dat we u informeren over de vertraging/niet-levering, dient u ons te laten weten of u wilt dat de overeenkomst wordt nagekomen of ontbonden.

U kunt ervoor kiezen om de producten naar een alternatief afleveradres te laten verzenden. Dit moet worden vermeld bij het plaatsen van de bestelling. U kunt bij zowel voor de bezorging als retourzending uw eigen bedrijfsadres, de locatie van uw klant of een andere locatie voor de bezorging en afhaling kiezen.

Wij zijn verantwoordelijk voor het leveren van een product dat aan de overeenkomst beantwoordt en aan alle overheidsregels die gelden op de datum waarop de overeenkomst is afgesloten.

Op het moment van levering gaat het risico van de levering over op u.

Artikel 7 - Bezorgkosten

Afhankelijk van het afleveradres worden bezorgkosten in rekening gebracht. De bezorgopties en verschillende kosten zijn zichtbaar op de site als onderdeel van het bestelproces.

Artikel 8 - Garantie

We garanderen dat de producten voldoen aan de overeenkomst en vrij van gebreken worden vervaardigd en geleverd. In het geval dat de producten of een onderdeel daarvan binnen 12 maanden na acceptatiegebreken blijken te vertonen in het ontwerp, vakmanschap of de materialen, dan zal Dakvenster.com naar eigen goeddunken de producten vervangen of repareren of de prijs terugbetalen.

Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor verkleuring van niet-zichtbare delen, kleurverandering en verbleking veroorzaakt door de zon/condensatie/zure regen/zoute spatten of andere omstandigheden met corroderend effect of die het materiaal aantasten, verkleuring of achteruitgang van het hout als gevolg van het niet ten minste eenmaal in de twee jaar schuren en opnieuw lakken van het hout, knoesten in het hout, natuurlijke kleurvariaties van zowel het hout als het aluminium en staal alsmede lichte onvolmaaktheden - met inbegrip van kleurvariaties in het raam - die het zicht of andere vergelijkbare aspecten niet wezenlijk aantasten, ongeacht of deze als onvolkomenheden kunnen worden aangemerkt. Verder aanvaarden wij geen aansprakelijkheid voor gebreken of schade die direct of indirect gevolg zijn van: a) foutieve installatie, dat wil zeggen installatie uitgevoerd in strijd met de inbouwinstructies of (bij gebreke van dergelijke instructies) in strijd met goed vakmanschap, b) installatie buiten de aanbevolen installatiegebieden, c) foutieve bediening of verkeerd gebruik, d) veronachtzaming van onderhoud volgens de instructies in de gebruiksaanwijzing of (bij afwezigheid van dergelijke instructies) veronachtzaming van normaal onderhoud, e) gebruik van niet-compatibele vervangingsonderdelen of accessoires (bijvoorbeeld voedingseenheid), f) transport of enige andere vorm van behandeling, g) aanpassingen aan het product, h) overmacht i) andere gebreken of schade die niet te wijten zijn aan materiaal-, productie- of constructiefouten, waarbij de voorgaande opsomming niet uitputtend is.

Verder zijn de voorwaarden voor de aanvullende garanties, beschreven in de afzonderlijke garanties van VELUX, Altaterra en LuxTra van toepassing, deze zijn beschikbaar op onze homepage.. De voorwaarden van deze garanties en het land waarin u zich bevindt, hebben op geen enkele wijze invloed op uw wettelijke rechten.

Indien wij de overeenkomst niet nakomen, zijn wij verantwoordelijk voor alle door u geleden schade die het voorzienbare gevolg is van onze tekortkoming in de nakoming van de overeenkomst. Schade is voorzienbaar indien de schade een evident gevolg is van onze tekortkoming in de nakoming of indien er op het moment dat de overeenkomst tot stand kwam door u en ons redelijkerwijs rekening mee werd gehouden dat de schade zich zou kunnen voordoen.

Dakvenster.com kan in geen geval aansprakelijk worden gesteld voor enige incidentele of gevolgverliezen, met inbegrip van, maar niet beperkt tot, winstderving, verlies van klandizie, inkomsten, goodwill of verwachte besparingen of inkomsten, of enige bijzondere schade, smartengeld, schadevergoedingen of gevolgschade, of welke boetes of andere financiële verliezen dan ook, voortvloeiend uit of in verband met een bestelling of leveringsovereenkomst.

Dakvenster.com is niet aansprakelijk voor enig verlies als gevolg van defecten of vertragingen of enige andere schade als gevolg van omstandigheden waarop Dakvenster.com geen invloed kan uitoefenen, met inbegrip van oorlog, terreur, vandalisme, brand, boycots, import- of exportbeperkingen, burgerlijke of politieke onrust, stakingen, blokkades, tekort aan mankracht of voorraden, grote natuurrampen, pandemieën en dergelijke.

De maximale aansprakelijkheid van Dakvenster.com, voortkomend, op welke wijze dan ook, uit of in verband met de levering van de producten (hetzij wegens contractbreuk, nalatigheid, verkeerde voorstelling van zaken of anderszins), is beperkt tot de factuurprijs van de producten.

Artikel 9 - Recht van ontbinding - defecte of verkeerd omschreven producten

Indien een aan u geleverd product gebreken vertoont, dient u dit zonder onnodige vertraging aan ons te melden. Om uw bestelling te kunnen identificeren, verzoeken wij u de volgende informatie te verstrekken wanneer u uw recht van ontbinding uitoefent:

  • Nummer van de orderbevestiging
  • Uw naam en contactgegevens (adres, telefoonnummer en e-mailadres)
  • Gegevens van het product of de producten ten aanzien waarvan u de overeenkomst wenst te ontbinden

U hebt recht op gratis vervanging van het defecte product of op ontvangst van de vervangingsonderdelen die nodig zijn om het defecte product te repareren. We zijn te allen tijde gerechtigd een gebrekkig product te vervangen, tenzij dit voor u tot onevenredige kosten zou leiden.

Als blijkt dat wij niet aansprakelijk zijn voor het vermeende gebrek aan de producten, behouden we ons het recht voor onze kosten voor inspectie en onderhoud van het product aan u in rekening te brengen.

Ongeacht de zojuist genoemde oplossingen geldt dat u, indien een aan u geleverd product gebreken vertoont of niet overeenkomt met de beschrijving ervan, het recht hebt de overeenkomst te ontbinden binnen de termijn die is beschreven onder "Artikel 11 - Herroepingsrecht" hieronder en een volledige restitutie te ontvangen.

Artikel 10 - Gevolgen van ontbinding - defecte of verkeerd omschreven producten

Indien u de overeenkomst ontbindt (bijvoorbeeld omdat de geleverde producten gebreken vertonen of verkeerd zijn omschreven) en vraagt om restitutie van de aankoopprijs, storten wij alle van u ontvangen betalingen terug, inclusief de verzendkosten, zelfs als u voor een andere verzendmethode heeft gekozen dan de door ons aangeboden voordeligste standaardverzending. Wij voeren de terugbetaling zonder onnodige vertraging uit, maar uiterlijk:

  1. veertien (14) dagen na de dag waarop wij geleverde producten van u hebben terugontvangen, of
  2. (indien dit eerder is) veertien (14) dagen na de dag waarop u heeft aangetoond dat u de producten aan ons heeft geretourneerd, of
  3. (indien er geen producten zijn geleverd) veertien (14) dagen na de dag waarop wij over uw besluit tot ontbinding van de overeenkomst zijn geïnformeerd.

Wij voeren de terugbetaling via dezelfde betalingsmethode uit als de betalingsmethode die u voor de oorspronkelijke transactie hebt gebruikt, tenzij nadrukkelijk anders met u is overeengekomen. In geen geval zijn voor u aan deze terugbetaling kosten verbonden.

Als u de overeenkomst ontbindt omdat de aan u geleverde producten gebreken vertonen of niet correct zijn omschreven, organiseren en betalen wij de retournering van de defecte of onjuiste producten naar ons magazijn.

In alle gevallen bent u aansprakelijk voor een eventuele waardevermindering van de producten die wordt veroorzaakt doordat de producten op een andere wijze zijn behandeld dan noodzakelijk is om de aard, de kenmerken en de werking ervan vast te stellen. We zullen een dergelijke verminderde waarde bepalen zoals hieronder beschreven onder "Artikel 13 - Onze vaststelling van een eventuele verminderde waarde van de producten".

Artikel 11 - Herroepingsrecht - zonder opgaaf van redenen

U heeft het wettelijk recht om de overeenkomst binnen veertien (14) dagen zonder opgave van redenen te ontbinden; www.dakvenster.com geeft u echter - uit welwillendheid - in totaal zestig (60) dagen de tijd om de overeenkomst te ontbinden.

De ontbindingstermijn loopt af zestig (60) dagen na de dag waarop u (of iemand die door u wordt aangewezen) de door u bestelde producten ontvangt of - indien de overeenkomst betrekking heeft op meerdere producten die in één bestelling door u zijn besteld en afzonderlijk door ons zijn geleverd - zestig (60) dagen na de dag waarop u (of iemand die door u wordt aangewezen) het laatste product ontvangt.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te ontbinden door een ondubbelzinnige verklaring van dit voornemen per e-mail te versturen naar info@dakvenster.com.

Om uw bestelling te kunnen identificeren, verzoeken wij u de volgende informatie te verstrekken wanneer u uw recht op ontbinding uitoefent:

  • Nummer van de orderbevestiging
  • Uw naam en contactgegevens (adres, telefoonnummer en e-mailadres)
  • Gegevens van het product of de producten ten aanzien waarvan u de overeenkomst wenst te ontbinden

Om aan de ontbindingstermijn te voldoen (d.w.z. dat u uw recht tot ontbinding van de overeenkomst zonder opgave van redenen uitoefent), hoeft u ons slechts voordat deze termijn afloopt uw kennisgeving te sturen, waarin u ons laat weten dat u uw recht op ontbinding uitoefent. De producten die u retourneert moeten in de originele verpakking zitten en compleet zijn, wat betekent dat de verpakking alle onderdelen moet bevatten en dat het product, de onderdelen en de verpakking niet beschadigd mogen zijn. U ontvangt van ons een e-mail waarin wordt bevestigd dat u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht.

Artikel 12 - Gevolgen van ontbinding - zonder opgaaf van redenen

Indien u gebruikmaakt van uw recht tot ontbinding van de overeenkomst zonder opgave van redenen, restitueren wij aan u alle van u ontvangen betalingen, met inbegrip van de verzendkosten; met dien verstande dat wij (i) extra bezorgkosten die voortvloeien uit uw keuze voor een andere bezorgwijze dan de goedkoopste standaard bezorgwijze die door ons wordt aangeboden niet restitueren, en (ii) eventueel waardeverlies van het geretourneerde product in mindering brengen. Wij voeren de terugbetaling zonder onnodige vertraging uit, maar uiterlijk:

  1. veertien (14) dagen na de dag waarop wij geleverde producten van u hebben terugontvangen, of
  2. (indien dit eerder is) veertien (14) dagen na de dag waarop u heeft aangetoond dat u de producten aan ons heeft geretourneerd, of
  3. (indien er geen producten zijn geleverd) veertien (14) dagen na de dag waarop we zijn geïnformeerd dat u de overeenkomst wilt ontbinden.

Wij voeren de terugbetaling via dezelfde betalingsmethode uit als de betalingsmethode die u voor de oorspronkelijke transactie hebt gebruikt, tenzij nadrukkelijk anders met u is overeengekomen. In geen geval zijn voor u aan deze terugbetaling kosten verbonden.

Indien u gebruikmaakt van uw recht tot ontbinding van de overeenkomst zonder opgave van redenen, dient u het product terug te sturen naar ons magazijn op het adres Agriport 139, 1775 TA Middenmeer, Nederland en de kosten van een dergelijke retourzending te dragen. Indien u wenst dat wij het product bij u afhalen, doen wij dat tegen betaling van ophaalkosten die afhankelijk zijn van het ophaaladres. In alle gevallen bent u aansprakelijk voor een eventuele waardevermindering van de producten die wordt veroorzaakt doordat de producten op een andere wijze zijn behandeld dan noodzakelijk is om de aard, de kenmerken en de werking ervan vast te stellen. Wij stellen deze waardevermindering vast zoals hierna wordt beschreven.

Indien u de overeenkomst ontbindt op materiële gronden die u het recht geven de overeenkomst op te zeggen overeenkomstig het toepasselijk recht, nadat de producten naar u zijn verzonden of nadat u ze hebt ontvangen, regelen en bekostigen wij de retourzending. Voor informatie over de retourprocedure kunt u contact met ons opnemen via een e-mail naar info@dakvenster.com.

Artikel 13 - Onze vaststelling van een eventuele waardevermindering van de producten

Om de aard, de kenmerken en de werking van de producten vast te stellen, mag u de producten hanteren en inspecteren, echter op voorwaarde dat u dit doet (i) met de nodige zorgvuldigheid en (ii) op dezelfde manier als gewoonlijk in een winkel is toegestaan. Indien de producten intensiever worden gehanteerd of geïnspecteerd, kan dit tot een waardevermindering van de producten leiden; wij zijn gerechtigd deze waardevermindering in mindering te brengen op de door ons uitgevoerde terugbetaling van de van u ontvangen betaling, of de waardevermindering bij u in rekening te brengen. Waardeverminderingen worden per geval vastgesteld. Tijdens het hanteren en inspecteren van de producten zoals hiervoor beschreven, mag u de doos openen en de stoffen en kleuren van de producten met de nodige zorgvuldigheid inspecteren, mits de doos wordt geopend zonder deze te beschadigen. Indien de doos is beschadigd, wordt dit gezien als een waardevermindering van de producten. Ook bij installatie van de producten bestaat er een gerede kans op een waardevermindering van de producten. Wij wijzen u erop dat u, zolang de producten in uw bezit zijn en totdat ze aan ons zijn geretourneerd, verantwoordelijk bent voor de producten en aansprakelijk bent voor eventuele schade daaraan.

Artikel 14 - Schade tijdens het vervoer

Schade aan producten opgelopen tijdens het transport dient op de leveringsdocumenten van de chauffeur te worden aangegeven alvorens de ontvanger voor de producten tekent. De schade moet binnen zeven (7) werkdagen na de daadwerkelijke leverdatum aan de klantenservice worden gemeld. Defecten die niet duidelijk waren tijdens de inspectie bij ontvangst van de producten, moeten binnen één (1) maand na de leveringsdatum aan de klantenservice worden gemeld. Het e-mailadres van de klantenservice is info@dakvenster.com.

Artikel 15 - Account

Wanneer u zich op de site registreert, vindt u op de pagina "Mijn account" uw contactgegevens, een overzicht van uw bestellingen en een accountbeheerpagina inclusief persoonlijke ondersteuning, een Quick Order Tool en het Kortingsbeleid.

Artikel 16 - Kortingsbeleid

Artikel 16 - Kortingsbeleid

Wanneer u een account aanmaakt op dakvenster.nl, bieden wij u een korting op basis van het bedrag dat u in de winkel uitgeeft. Dit bedrag berekenen wij jaarlijks over de periode van 1 januari tot en met 31 december (de opbouwperiode). U ontvangt de bonuskorting elk jaar in februari. De bonuskorting wordt aan u overgemaakt via een tegoedbon voor aankoop in onze webshop of rechtstreeks naar uw account, zo snel mogelijk nadat de accumulatieperiode is verstreken.

De bonuskorting is alleen beschikbaar voor deelnemers die gevestigd zijn in het land van registratie van onze webshop en is niet overdraagbaar naar een ander land waar we actief zijn. Bonuskortingen die zijn verzameld in andere online shops behorende bij Dakvenster.com B.V. en dakvenster.nl en via andere accounts zijn niet overdraagbaar tussen landen of naar andere accounts.

De accumulatietermijn begint bij registratie en duurt vanaf de datum van de bevestigingsmail tot en met 31 december van dat jaar. De periode voor het opbouwen van bonuskortingen begint niet vóór de registratie van uw account en eventuele eerder verzamelde kortingen op ons account worden niet opgenomen. Aan het einde van de termijn wordt u automatisch ingeschreven voor de volgende periode, tenzij u ons laat weten dat u zich wilt afmelden voor het bonuskortingenprogramma.

Het bedrag dat u via bestellingen binnen de accountomgeving van dakvenster.nl uitgeeft, wordt berekend over alle soorten producten die u hier hebt gekocht, exclusief btw, bezorg- en andere kosten. De kosten van producten die om welke reden dan ook zijn geretourneerd, zijn niet bij het bedrag inbegrepen.

Om het bestede bedrag te bevestigen, gebruiken we de informatie op elke bestelling in uw account op de dakraamshop.nl. Bestellingen die u doet terwijl u niet ingelogd bent op uw account, tellen niet mee voor de bonusopbouw.

Om toegang te krijgen tot het bedrag dat u hebt verzameld, moet u contact opnemen met de klantenservice op info@dakvenster.nl of tel: 0227-801970. Uw accountopbrengst en bonuskorting kunnen niet worden overgedragen aan derden. Er wordt slechts één accountregistratie per installateur/ montagebedrijf / aannemer geaccepteerd, inclusief bedrijven in dezelfde groep. Het is niet mogelijk om dubbele accounts aan te houden en deze kunnen naar ons inzicht worden afgewezen, samengevoegd of beëindigd.

We behouden ons het recht voor om uw recht op het programma voor bonuskortingen op elk moment in te trekken en kunnen niet garanderen dat u een enig bedrag ontvangt in geval van kwade wil of wangedrag.

De omzet die is gegenereerd via het kopen van producten met een eerdere beloningsvoucher, komen niet in aanmerking voor opname in de huidige periode van inkomstenopbouw

Mijn bonuskortingen
We willen klanten die regelmatig bij ons kopen een extra korting geven op basis van de totale omzet in EUR excl. btw, bezorg- of andere kosten. De kortingen zijn als volgt:

Gecumuleeredeomzetin € op dakvenster.nl
Groep # Vanaf Tot Rewardkorting in %
Groep 1 5.000 10.000 1,0%
Groep 2 10.000 15.000 1,5%
Groep 3 15.000 20.000 2,0%
Groep 4 20.000 25.000 2,5%
Groep 5 25.000 … of meer 3,0%

Hoe werkt de bonuskorting?

Op basis van uw totale omzet boven € 5000 komt u in aanmerking voor verschillende categorieën bonuskortingen. U hebt recht op een bonuskorting voor elke afzonderlijke omzetgroep en ontvangt een oplopend bonuskortingspercentage.

Voorbeeld berekening bonuskorting:

Als u bijvoorbeeld bij ons producten koopt ter waarde van € 17000, komt u in elk van de groepen 1 en 2 in aanmerking voor een omzet van € 5000 en krijgt u respectievelijk 1% en 1,5% bonuskorting in deze groepen. U verdient € 50 in groep 1 (€ 5000 x 1%), € 75 in groep 2 (€ 5000 x 1,5%). De resterende omzet van € 2000 valt in groep 3 en geeft u een bonuskorting van 2,0%, wat een extra bonuskorting betekent van € 40 (2000 x 2,0%). In totaal krijgt u dan € 165,- aan bonuskorting bij aankoop van € 17.000 in onze winkel.

Voorbeeld: €17.000 in aankopen zorgt voor €165 korting
Groep # Vanaf Tot Rewardkorting in % Korting in iedere groep Reward Korting Munteenheid
Groep 1 5.000 10.000 1,0% 5000 50 EUR
Groep 2 10.000 15.000 1,5% 5000 75 EUR
Groep 3 15.000 20.000 2,0% 2000 40 EUR
Groep 4 20.000 25.000 2,5% 0 0 EUR
Groep 5 25.000 ...of meer 3,0% 0 0 EUR
Totale korting 165 EUR

Uw bonuskorting kan oplopen tot 3%, afhankelijk van de jaarlijks opgebouwde inkomsten (excl. btw en bezorg- of andere kosten).

Om toegang te krijgen tot het bedrag dat u hebt verzameld, moet u contact opnemen met de klantenservice op info@dakvenster.com.

Artikel 17 - Intellectuele eigendomsrechten

Als klant van Dakvenster.com dient u zich te houden aan de instructies van Dakvenster.com met betrekking tot de bescherming van de intellectuele eigendomsrechten van Dakvenster.com met betrekking tot de producten, voor zover dergelijke rechten (inclusief maar niet beperkt tot auteursrechten, patenten, geregistreerde modellen, modelrechten en handelsmerken) niet worden uitgeput door de verkoop van de producten aan u.

Artikel 18 - Vervanging van bepalingen

Indien een bepaling in deze voorwaarden nietig blijkt te zijn, tast dit niet de geldigheid van de volledige algemene voorwaarden aan. In dat geval zullen de partijen (een) nieuwe vervangende bepaling(en) vaststellen, die juridisch zoveel mogelijk het doel van de oorspronkelijke bepaling dient.

Artikel 19 - Toepasselijk recht en forum

Overeenkomsten die door deze online winkel zijn afgesloten, zijn onderhevig aan het Nederlands recht; de Nederlandse rechtbanken hebben jurisdictie over alle geschillen of vorderingen voortvloeiend uit de overeenkomsten die via deze online winkel zijn gesloten.

Artikel 20 - Klachtenprocedure

Als u een klacht wilt indienen over de bestelprocedure, de levering, de producten of de communicatie, dan kunt u dit doen door zo snel mogelijk een e-mail te sturen naar info@dakvenster.com met een volledige en duidelijke omschrijving. Wij zullen ons uiterste best doen om tot een minnelijke schikking te komen.

We zullen uw klacht binnen veertien (14) dagen na ontvangst beantwoorden. Als we een langere verwerkingstijd verwachten, zullen we nog steeds binnen veertien (14) dagen antwoorden, de ontvangst bevestigen en aangeven wanneer u een volledig antwoord kunt verwachten.

Als de klacht niet binnen vier (4) weken wordt opgelost, wordt de klacht een geschil dat valt onder de regeling voor geschillenbeslechting, zoals hieronder bepaald.